Suriname - Reisverslagen van Roy ten Dam - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslagen van Roy ten Dam - WaarBenJij.nu

Suriname

Van 15 september tot en met 22 november verblijf ik samen met mijn klasgenoten Sophie en Lieke in hartje Paramaribo in de Felisa apartments.
We zijn daar om vanaf 1 oktober stage te lopen op de Richenel Slooteschool dat vlak naast ons verblijf ligt, maar ook om kennis te maken met dit prachtige land.
Ik hoop dat ik veel mooie momenten kan beschrijven van mijn stagetijd, de tochten door het regenwoud en de contacten met de vele verschillende culturen.

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2014

Eindelijk begonnen!

02 Oktober 2014

Wel of geen stage?

28 September 2014

Vrijdag en zaterdag

27 September 2014

Tour 1: Raleigh vallen

21 September 2014

Tot Vrijdag!
Roy

Ik heb de site aangemaakt voor mijn tienweekse reis naar Suriname. Ik probeer iedere dag een verslag te schrijven over wat wij meemaken op stage, in de stad of in de jungle.

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6636

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 22 November 2014

Suriname

Landen bezocht: